Anders skriver mail

Hej Ebba!

Jag råkade ramla över dina spalter i Expressens bilaga "Fredag" på en pizzeria häromsistens. Du pratar mode och hjälper folk med deras frågor och liknande, så då tänkte jag att jag mailer Ebba direkt. Jag undrar vad som gäller nu i höst. Kommer mina något för stora, begagnade Ebay.com-köpta manchesterbyxor att hålla? Går de att matcha upp med en stor vinterjacka från Kappahl från 2003?

Sen måste jag såklart fråga om vilka skor som är inne i höst. Kan jag gå i mina snodda arbetsskor från LKF (Lunds Kommunala Fastigheter) för tredje året i rad, eller kommer modepolisen då? Sista frågan får ju såklart bli vilket hårmode vi kan räkna med på catwalken kommande årstid, håller mina dreads en femte höst?

Anders Roth - Trendsättare i Skåne
 
"Anders skriver mail" var en kortlivad spalt i Front Söder, troligen 2006. Detta mailet gick till Ebba von Sydow som då hade Expressens bilaga "Fredag".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varmt välkommen till att kika in min blogg! Jag skriver väldigt mycket om i min kamp att bygga upp min självkänsla igen så om du vill följa en blogg med massa pepp och övningar så ska du läsa min! Jag kommer fungera som både en coach och en fighter så varmt välkommen!

2008-05-01 @ 02:30:07
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0